Описание
Рециклирана турбина: подменена геометрия VNT CER Motor A2820 и CHRA Средна част DTS 1000010108 / турбокомпресор Turbocharger
Марка и модел: 1.6 HDi FAP / TDCi
Citroen Berlingo / C2 / C4 / C5 / C5 II / Picasso / Xsara
Ford C-MAX / Focus II / Mondeo III
Mazda 3 1.6 DI
Peugeot 1007 / 206 / 207 / 3008 / 307 / 308 / 407 / 5008 / Partner
Volvo C30 / S40 II / V50 D
GARRETT GTA1544V
ОЕМ на турбото:
11657804903, 0375J6, 0375J8, 0375J7, 3M5Q-6K682-AK, 3M5Q-6K682-AE, 9656125880, 9657248680, 9663199280, 9660641380, 9650764480, Y60113700G
Сериен номер на турбото:
753420-5005S, 753420-5004S, 753420-0004, 753420-5, 753420-0005, 753420-0002, 750030-0001, 750030-0002, 740821-0002, 740821-0001, 753420-4, 753420-2, 750030-1, 750030-2, 740821-2, 740821-1, 750453-1, 750453-0001
*Посочената цена е при връщане на Вашето старо повредено турбо, то трябва да не е отваряно, да не липсват части и елементи от него и да е със здрави корпуси, т.е. във вида, в който сте го свалили от колата (когато корпусите не са повредени). Разходите по изпращането на употребявания повреден турбокомпресор се поемат от клиента. Допълнителната такса от 250 лв. към цената на рециклирана турбина се начислява, ако клиентът не желае да изпрати повредената турбина преди датата на закупуване на рециклирания турбокомпресор или като цяло не желае замяна. Ако се установят пукнатини, деформации или други сериозни повреди по употребяваната турбина, тогава сумата на допълнителната такса ще бъде начислена напълно или частично според установената повреда.
Възможна е директна замяна с цел пестене на време, т.е. замяна повредена за рециклирана турбина, но задължително се начислява допълнителната такса от 250 лв., която се възстановява до 7 работни дни при положение, че заменената повредена турбина отговаря на изброените по-горе изисквания.
A750030-1R
Отзиви
Все още няма отзиви.